Weboldalak

Hogyan és milyen weboldalakat készítünk?

Az alábbiakban betekintést adunk a munkafolyamatainkba, a felhasznált eszközökbe és pár olyan dologba, amiről a cégek általában nem beszélnek. #transzparencia #feelgood #szeretjukamitcsinalunk

WordPress weboldalak

WordPress tartalomkezelő rendszerre (CMS) épített weboldalakat készítünk. Felmerülhet a kérdés, hogy ez mit jelent. 

A WordPress a világ legismertebb és legbiztonságosabb weblapmotorja. A webfejlesztőkre jellemző, hogy személyes tapasztalat és az érdeklődés teljes hiányában megpróbálják lebeszélni potenciális ügyfeleiket a WordPress használatáról. Ezzel szemben ez költséghatékony, gyors, igényes és marketing-szempontból is rentábilis megoldást nyújt azoknak, akik nem szeretnének fél évet várni a többszörösen túlárazott weboldalukra. 

Az általunk használt bővítmények előfizetett tartalmak. Számos bővítményt liszenszelünk, összesen több mint $3000 / év értékben. Ügyfeleink így nem kizárólag egy minőségi weboldallal lesznek gazdagabbak, de reális áron élvezhetik annak minden előnyét is. 

Érdekességek és egyéb tudnivalók

Kattints a lenyíló lehetőségekre, amikben tematikusan összeszedtünk pár fontos vagy épp érdekes tudnivalót. 

Tapasztalataink szerint az együttműködés megkezdésétől átlagosan 5-6 héten belül kulcsra kész állapotban tudunk átadni egy weboldalt. Nyilván egyszerűbb oldalak és/vagy pörgős kommunikáció esetén ez akár kevesebb is lehet. 

Aminek nagyon örülünk, ha van az ügyfélnek:

  • Arculati kézikönyv (brand book, playbook, mood board)
  • Vektoros logó és logó-variánsok
  • Határozott elképzelés és konkrét üzleti cél

 

Ezeket természetesen mi is szívesen elkészítjük, de az várhatóan 1-2 héttel kitolja az együttműködés becsült hosszát.

Ezt sok tényező befolyásolja. Nézzük sorban, hogy mire van szükség egy weboldalhoz.

  • Domain név – weboldalad címe, pl.: designflow.hu | Jellemzően évente / kétévente kell megújítani
  • Tárhely – ezen tárolódik a weboldalad. Jellemzően évente/kétévente kell megújítani
  • SSL tanusítvány – biztonsági tanusítvány, ami nélkül a Google Chrome böngésző már nem is enged be egy oldalra | Jellemzően évente, kétévente kell újítani. Van ingyenes SSL tanusítvány is!
  • Email – ezt általában a tárhely mellé szokták adni
  • Karbantartás – ez egy alacsonyabb havonta fizetendő összeg, ami a weboldal biztonsági frissítéseit és a bővítmények kezelését foglalja magában | Nem kötelező, de javasolt tétel

Ezen a ponton jön maga a weboldal. 

  • Egyszerű weboldal (onepager / landing oldal) – ha konkrét elképzelésed van, és rendelkezel logóval, arculati elemekkel, akkor ez a legolcsóbb lehetőség. Átlagosan 150.000-200.000 forint költséget jelent.
  • Komplex weboldal (főoldal + több aloldal, igény szerint blog) – ha valami nagyot szeretnél. Ez átlagosan 250.000 forintnál kezdődik, az igényeidtől és a meglévő anyagaidtól függ.
  • Webshop – ez minden esetben teljesen egyedi árazás alapján történik
 

Átlagosan 250.000-300.000 forintból felépíthető egy igényes, gyors és jól konvertáló weboldal.

Semmi akadálya nincsen. Minden ügyfelünknek elmagyarázzuk a weboldala felépítését, alapvető működését. Ellátunk tanácsokkal, megmutatjuk és segítünk. Ha úgy érzed, hogy ez nem neked való, a későbbiekben ugyanúgy állunk rendelkezésedre egy külön megállapodás keretein belül.

Nekünk elsősorban az a célunk, hogy az ügyfeleink könnyen módosítható, szerkeszthető weboldalt kapjanak, amit teljesen a magukénak érezhetnek.

A Google kereső szempontjából sok tételnek kell megfelelni ahhoz, hogy előkelő helyen szerepeljen az oldalunk. Az általunk készített weboldalak ezeknek a kritériumoknak megfelelnek.

Mik ezek?

  • Weboldal megfelelő betöltési sebessége 
  • Reszponzivitás – avagy megfelelő megjelenés különböző eszközökön és képernyő méreteken
  • Metaadatok kitöltése – meta leírás, képek alternatív tagjei
  • Indexelés – sitemap.xml alapján
  • SEO barát szövegezés

Minden általunk készített weboldal maximálisan fel van rá készítve, hogy mérhető legyen. Ha a weboldalad elkészítése mellett marketingben is együtt szeretnél működni velünk, úgy Google Tag Manager, Google Analytics, Hotjar, Facebook Pixel analatikákat is tudunk mutatni a felhasználóid oldalon belüli viselkedéséről, de azt is meg tudjuk mondani, hogy honnan és milyen forgalom érkezett a weboldaladra. 

Példa

Facebook hirdetési kampányt futtatsz, amivel a weboldalad egyik aloldalára szeretnél forgalmat terelni, ahol van egy feliratkozási vagy vásárlási folyamat. Pontosan meg tudjuk mondani, hogy hányan jutottak el a facebook hirdetésre kattintástól a check-out vagy opt-in folyamat végéig.

Az általunk készített weboldalakhoz természetesen hozzátartozik a jogi háttér lefedése ésszerű keretek között. 

  • Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Cookie (süti) kezelés 

 

Összetett oldal, webshop és több adatkezelő esetén ezt nem tudjuk grátiszban biztosítani a szolgáltatásunkhoz. Ebben az esetben érdemes ügyvédi segítséggel élni.

Design Flow digitális ügynöksége.